Blog AG

Bercuti

Assalamualaikum semua.. Pe kabo? Ag nak kongsi cita ketika kami sekeluarga pergi bercuti baru2 ni. Alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar. Dan yg paling penting bila tgk anak2 happy. Kami pergi menjelajah utara tanah air. Bermula dari negeri Perak dan berakhir dgn negeri Perak jugak.

Mula2 tu kami masuk Ipoh, saje je jalan2 kat situ sambil mencari makan. Kami tak tido kat sana, kami terus pergi Penang. Kat Penang kami tido 2 malam di Feringgi. Pusing2 & jalan2 kat sana. Tapi pengalaman yg paling best bila kami pergi ke Tokong Ular di Penang. Ag ingat Aeril & Arraz takut ngan ular, rupanya tidak. Diorang lebih teruja nak memegang ular2 yg ada kat situ. Mak diorang je yg takut & geli ngan ular. Usahkan pegang, masuk dalam kawasan tu pun idak. Duduk dalam kereta je.

Ha, kalau tak percaya, ni gambar2 Aeril & Arraz memegang ular disana.

 

 

 

Selepas pusing2 kat Penang kitaorang bergerak ke Bukit Kayu Hitam. Perjalanan dia mmg best. Cuaca pun tak panas sangat. Tgk keindahan jelapang padi memang menggagumkan. Nanti ag share di blog yg lain k. Jumpa lagi.....

daripada AG
  • Kongsi

  • facebook
  • twitter

INSTAGR.AM AG

TWITTER AG


FACEBOOK AG

LOG IN


Username



Password





Forgot password?