Blog AG

Cuti (Part 2)

Salam semua, hari ni ag nak sambung cerita tentang cuti... Maklumlah, cuti kali ni adalah cuti terakhir Aeril waktu tadika, lepas ni Aeril dah menempuh alam persekolahan yg sebenar. Dah nak darjah 1 anak aku. Arraz pulak, next year dah sekolah tadika. Tu yg bawak diorang jalan2.

Masih lagi di Pulau Pinang. Dah lama rasanya ag tak naik feri kesana. So this time amik keputusan untuk naik feri lah. Mula2 tu tak tau jalan jugak, nasib baik ada geng, Mr Mamu yg tunjukkan arah kesana. Mmg xcited lah. Bila dah ada je dalam perut feri, Aeril & Arraz terus nak keluar untuk melihat pemandamgan indah daribdalam feri. Ingatkan si kecik Aqriz takut, rupanya dia pun sama jugak. Kalau tak di dukung keluar, dia punya mengamuk.. Ish ish ish... Lepas tu dia nak terjun mandi pulak kat lau tu. Aduai anak aku ni. So ini adalah pengalaman pertama kami sekeluarga naik feri bersama2. Pergi naik feri balik pun naik feri jugak. Tq Penang. Seronok cuti kat sana. Kami enjoy.....

 

  

daripada AG
  • Kongsi

  • facebook
  • twitter

INSTAGR.AM AG

TWITTER AG


FACEBOOK AG

LOG IN


Username



Password





Forgot password?