Blog Faizal Ismail (FBI)

Pujaan Muzik Nescafe!

Salam semua...

Sekarang ni FBI terlibat dalam program pencarian bakat terbaru yang akan disiarkan di TV3 tak lama lagi - Pujaan Muzik Nescafe!

Program ni akan menjelajah sembilan lokasi seluruh negara untuk mencari kaki-kaki karaoke yang ada potensi untuk diketengahkan... Maknanya kat sini, ia tak lah terlalu menekankan aspek teknikal sangat... Asalkan taklah sampai tak leh nyanyi langsung...

FBI ngan Fara yang akan hos secara bergilir di semua lokasi... Dan minggu lepas dah berlangsung rakaman yang pertama di Seberang Jaya Pulau Pinang... Ya laaaa, kampung chek la tuuuuu hehehe...

Kalau nak tau lagi kat mana lokasi dan syarat2 penyertaan, jangan lupa layari www.nescafe.com.my atau korang layan dulu video yang kitorang buat ni... Hehe

 

 

daripada Faizal Ismail (FBI)
  • Kongsi

  • facebook
  • twitter

INSTAGR.AM FBI

TWITTER FAIZAL


FACEBOOK FAIZAL

LOG IN


Username



Password





Forgot password?