Blog Kieran

Beday Ku 37

A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M


Semoga kawan kawan semua sehat sejahteraaa..

Just nak berkongsi tarikh 24th April yg lalu dengan u olls semua..
Tarikh tu menjadikan umor saya 37tahun..
Alhamdulillah dan syukur kehadrat Allah..

Lebih meriah lagi tahun ni bila anak anak dan isteriku datang mengejut ke konti.. hihi.. best best..

 

Dapat adiah lagi tau..ni adiah nyee..

 

 

Tadaaa…
Haaaa cam ne.. best tak..
Bestttttt sangattttt tauuuuuuu!!!

Haaa… ni dia kad yg anak anak ku bagi..
Lalalaaa…
Macehhh namm..
Macehhh botttt..

 

 

Hehehe.. cube baca bebetul apa yg tertulis kad besday kad ni..

 

Rupa-rupanya….
Jeng jeng jeng..

 

 

Tokonooooo den…hehehehe..
Comel sungguh taktik anak anak ku ini..


Dah amik adiah.. dah dapat kad..
Jomm kita ushaaa kek pulakk ye…

 

 

Tadaaaa….
Cup cakes… nyummm nyummm..

 


Ni dia Iman aka Bibott bila dah makan kek..

 

 

Hahahahaaa…
Amikkkk laa adekk …adoiii…

 


Ni plak Adam aka Namm..

 

 

Chewahhh..
Abg Namm control macho eh…
Heheheheee…

 

 

Ni plak aksi adeek nak ambik kek abg namm bila abg tak nampakk..

 

 

Adeek…
Guna tangan kiri ehh…
Mana leh macam tu…

 


Dan sempat gak Abg Namm try try jadi penyampai radio…

 

 

Bole laaa Namm… Tapi kene jadi penyampai bola dulu tau.. pastu baru penyampai radio..

 

Tenkiuuu Namm tenkiuu Adeekk sebab tekujut kan yahh di konti 24hb april yg lepas..
Tenkiuu Mini sebab bawak anak anak datang ..hehee.. takkan dorang nak datang sendiri kann..

Terima kasih Allah atas kurniaan kebahagiaan ini..
Semoga ianya berkekalan hingga akhir hayat ku..

 

 

daripada Kieran
  • Kongsi

  • facebook
  • twitter

INSTAGR.AM KIERAN

TWITTER KIERAN


FACEBOOK HOT FM

LOG IN


Username



Password





Forgot password?