Blog Kieran

SOX Finale

A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M

Apa kabarrrrr semuaaaa?
Sehattt kah?

Dah masuk bulan June dah kan..hampir setengah tahun dah kan… cepat nya la rasanya masa kita semua berlalu.. Saya harap kita semua dah gunakan masa dengan baik sepanjang 5bulan pertama di tahun 2012 ni..

Ok lah..
Ni nak bg u olls tengok satu video ni.. Ari tu saya ke Stadium MABA di KL untuk Xpax SOX Finale…

Menarikk sangat.. mcm mcm ada..
Ada basketball, drumline , cheerleader dan mcm mcm lagi lah..

Ni saya sempat rekod satu geng sekolah drpd Miri Sarawak punya persembahan..

Silalah tengok ye..macehhh…

 

 

daripada Kieran
  • Kongsi

  • facebook
  • twitter

INSTAGR.AM KIERAN

TWITTER KIERAN


FACEBOOK HOT FM

LOG IN


Username



Password





Forgot password?