Frekuensi

Ada jenis orang study kena sunyi-sunyi, ada juga yang jenis kena bising sikit, kena ada muzik sikit, kena pasang radio sikit. Tapi tak ramai yang hafal frekuensi radio untuk siaran Hot FM kat Malaysia ni. Bagi anda yang masih tak tahu frekuensi radio Hot FM yang agak ngetop ni, moga-moga selepas ni korang takde lah sampai ke sudah asyik layan radio dalam kereta jek! Kat bawah ni dah ada senarai penuh frekuensi untuk korang layan Hot FM tak kira lah kat mana sekali pon. Sambil masak pon boleh ok! Lagi-lagi untuk sesetengah perantauan macam pelajar dan pekerja kita di luar negara sana!

INSTAGR.AM HOT FM


TWITTER HOT FM

FACEBOOK HOT FM

LOG IN


Username



Password





Forgot password?