Yang Hot

Cyberjaya Music Festival 2018

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”27694″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]

Hang Omar Timor

Berlengah-lengah

#PenaHot

Puteri Sarah bakal dapat baby lagi!!!

Berita gembira buat pasangan Puteri Sarah Liyana apabila disahkan hamil anak kedua, kira-kira lima minggu. “Alhamdulillah atas berita dan nikmat indah ini… Saya memang merancang mendapat cahaya mata kedua selepas melahirkan anak pertama. “Ketika ini, kandungan saya sudah lima minggu,” katanya. Sarah berkata, doktor menasihatkannya berehat dan mengelak melakukan kerja berat. Akuinya, ketika ini, dia…

Read More

#PenaHot

Pertemuan Tidak Disangka, Ini Kisah Cinta Lelaki Belanda Nikahi Wanita Indonesia!

Tak ada yang tahu bagaimana misteri cinta mampu menyatukan dua hati. Ada yang tak mengenali antara satu sama lain, tapi akhirnya boleh mengharungi bahtera rumah tangga bersama. Namun, ada yang sudah begitu dekat, akhirnya dijauhkan kerana memang belum takdir mereka bersama. Cinta dan jodoh adalah rahsia yang tak boleh dipersoalkan. Sejauh mana pun jarak dan…

Read More

Hang Omar Timor

Hot X

Hang Omar Timor sekarang bukan main ya. Onz tak onz. Budak-budak baru nak up betul! Tapi, apa tu Hot X eh? Jom baca komik digital Hang Omar Timor!  

#PenaHot

Sebelum kena kecam teruk, Nad Zainal bagi tahu awal-awal..

Kerja sebagai pelakon ni bukannya mudah. Lagi-lagi bila anda kena lakonkan watak yang dibenci ramai serta lakukan perkara yang anda sendiri tidak suka. Itulah yang terjadi kepada pelakon Nad Zainal baru-baru ini apabila memuat naik sebuah video di instagram dengan kapsyen ‘sebelum kena kecam baik bagi tahu’. Video yang bakal mendapat kecaman tersebut adalah di…

Read More

Hang Omar Timor

Bola

Makan bola. Tidor bola. Mandi bola. Tapi kesian Hang Omar Timor ni, tak faham-faham terminologi bola. Ada sesiapa boleh tolong tak? Kalau boleh tolong, jom baca komik digital Hang Omar Timor! Mana tau boleh sekolahkan sikit Hang Omar Timor ni.

What's Hot?

Jaga-jaga! 5 ciri lelaki yang menjadi buruan wanita

DADDY WANNA BE Hati wanita mudah tersentuh dengan lelaki yang sukakan kanak-kanak atau bayi. Lebih-lebih lagi bila tengok lelaki bergurau atau pandai melayan mereka, cair beb. Jangan pulak si gadis cuba berlagak keanak-anakkan semata-mata nak dapatkan perhatian lelaki. Itu dah lain. Gedik namanya dan bakal mengundang penampar. Oopps!   ABANG ROMANTIKA Wanita mana yang tak…

Read More

Acara Komuniti

Cancer Awareness Exhibition

#PenaHot

Kapsyen panas gambar Che Ta dengan Syed Saddiq

Siapa tidak kenal dengan Menteri baru termuda di Malaysia Syed Saddiq Syed Abdul Rahman kan? Memiliki wajah kacak seakan bonus buat beliau dan pastinya ramai yang ingin mengikuti perkembangan semasa beliau. Terbaru, Rozita Che Wan atau Che Ta memuat naik gambar bersama Syed Saddiq di laman instagramnya dengan kapsyen panas sekaligus mencetuskan pelbagai reaksi daripada…

Read More

#PenaHot

“Sedia terima Fasha sebagai isteri..”

Teka-teki hubungan mereka mula terlerai apabila Fasha pada minggu lalu mengakui, dia adalah lelaki paling rapat dalam hidupnya selepas rakaman video kemesraan mereka di lapangan terbang tular di media sosial. Siapa lelaki yang dimaksudkan? Haa..siapa lagi kalau bukan Aidil Aziz. Kata Aidil, dia enggan mengambil peduli kata negatif dilemparkan netizen yang mempersoal hubungan baiknya dengan…

Read More

Hang Omar Timor

Berat

Makan? Makan? Makan? Tu la yang Hang Omar Timor buat sejak asyik dijemput ke open house raya ni. Tapi, bila kita makan tu, kena ingat tuan rumah dan orang belakang jugak ya. Kalau tak, memang mendapat la macam yang Hang Omar Timor kena ni. Apa jadi kat dia? Jom baca komik digital Hang Omar Timor!

#PenaHot

Dah Kenapa Pula Netizen Bergaduh Di Instagram Shaheizy Sam?

Kalau anda mengikuti instagram @shaheizy_sam pastinya anda tahu sejak 4 hari lepas Sam aktif memuat-naik gambar-gambar perjalanannya ke Rusia untuk menyaksikan Piala Dunia 2018. Walaubagaimanapun, gambar-gambar yang dimuatnaik oleh Sam nampaknya mendapat pelbagai reaksi daripada netizen apabila melihat Sam mengenakan rantai leher dan subang telinga. Ini antara gambar yang mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Sam…

Read More

#PenaHot

Penampakkan Makhluk Yang Menyeramkan Di Sebuah Pulau….

Percaya atau tidak tetapi kisah ini diceritakan sendiri oleh bos penulis di akaun twitter miliknya. Pada mulanya saya sendiri rasakan seperti hanya main-main. Akan tetapi memandangkan “bos” sendiri yang tweet, mungkin ada betulnya. Jadi makhluk apa yang menjelma? Menurut pemilik akaun twitter @rarakamera, anaknya memberitahu suaminya bahawa dia ternampak makhluk kecil berwarna kuning. Di dalam…

Read More

#PenaHot

Gong Yoo Kongsi Adakah Dia Akan Berlakon Untuk Goblin Musim Ke-2?

Pada 24 Jun tempoh hari, Gong Yoo telah menghadiri sebuah majlis di Taiwan yang dihadiri kira-kira 1000 peminat yang hadir untuk berjumpa dengannnya. Nampaknya Gong Yoo benar-benar bercuti sejak tamat tayangan drama paling popular Goblin pada Januari tahun lalu. Lebih kurang setahun lima bulan semenjak lakonan terakhirnya, pastinya para peminat ingin mengetahui apakah projek terbaru…

Read More