Connect with us
Duit Dari Kayangan

Onz

Ada Ke Ibu Bapa Yang Buatkan Kerja Sekolah Anak?

Zaman sekarang ni kan kita boleh tengok ada golongan ibu-bapa yang terlalu manjakan anak anak. Ada juga yang sampai kerja sekolah anak anak pun diorang buatkan tau! Hmm tak bolehlah macam tu, kalau kita tolong ajar boleh la kan, kalau sampai buat tu…….macam mana anak anak nak belajar betul ke tidak? Haa apa kata kita dengar pandangan Deen dgn Shuib pasal isu ni!

Published

on

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest