Connect with us
Projek Radio

Inspirasi

Asyik Makan Tempat Sama Je! 3 ‘Port’ Terbaik Makanan ‘Western’ Di Kota Damansara

Published

on


Eh jom makan dekat tempat hari tu sedap lah!

Ish kau ni tak nak lah macam tak ada tempat lain dah bosan lepak situ…

Asyik-asyik makan tempat yang sama, sekali sekala mesti nak try juga tempat baru dan hidangan yang lain daripada yang lain betul tak? Buat penduduk di kawansan Kota Damansara, kali ini Donna akan kongsikan pada anda 3 tempat paling terbaik untuk anda cuba makanan…

Klik sini untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement
Advertisement

Latest