Connect with us

Selebriti

Berdekah! Izzue Kena ‘Buli’ Dengan Isteri

Izzue berharap dapat anak yang sama perangai dengan isterinya.

Published

on

Rata-rata umum mengetahui kisah penyanyi Izzue Islam dan isteri, Awin Nurin yang kini masih mencuba dan menuggu kehadiran cahaya mata selepas 7 tahun mendirikan rumah tangga bersama.

Percaya kepada rezeki tuhan, pasangan ini tetap kelihatan bahagia sentiasa walaupun masih belum dikurniakan zuriat.

Buktinya, masing-masing pandai menghiburkan dan menjaga hati pasangan dengan gurauan manja. Jom tengok posting terbaru Izzue!

View this post on Instagram

Hahaha, 1 je harapan aku. Andai kata ade rezeki dapat anak, biarlah anak aku ni perangai sama macam @awinnurin . Biarlah dia nak conteng muka ke kereta ke baju ke atau ape2 je lah yg ade pada aku. Jangan dia conteng hati & perasaan orang yg belum tentu orang tu akan maafkan dia ☺️ (jgn conteng arang dimuka bapak sudah! 🌚) @lookalike.hq @lookalike.flava

A post shared by Izzue Islam (@izzueislam) on

Ha…siapa suruh tidur mati kan dah kena buli dengan si isteri.

Paling berdekah apabila Izzue selamba je buat tanda ‘peace’ kerana menyangka isterinya sedang mengambil gambar.

Kapsyen yang ditulisnya juga mendapat perhatian daripada peminat apabila Izzue berharap akan dapat anak yang sama perangai dengan isterinya.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest

Copyright © Hot FM 2021. All rights reserved. Under Ripple, part of the Media Prima Group.