Connect with us
Projek Radio

Inspirasi

Dapatkan Bulu Mata & Kening Tebal Secara Alami Dengan Tip Mudah Ni

Published

on


Haih…. cemburunya bila tengok bulu mata dan kening orang lain lebat. Tak payah dah susah-susah nak makeup tebal lepas tu pakai pula bulu mata palsu. Nanti bila buang je makeup terus muka macam hantu hiks! Sebenarnya anda tak perlu pun semua untuk menambahkan lagi kejelitaan pada wajah.

Untuk lebih mudah dan semula jadi apa kata anda cuba guna cara ini bagi mendapatkan bulu mata dan…

Klik sini untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement

Recommended Post

Advertisement
Advertisement

Latest