Connect with us
alt_img

Viral

Disangkakan Tempat Panjat, Rupa-Rupanya…

Setiap kanak-kanak pasti ada pengalaman bermain di taman permainan sewaktu kecil.

Published

on

Setiap kanak-kanak pasti ada pengalaman bermain di taman permainan sewaktu kecil.

Menerusi laman Twitter @Crptpsta dia berkongsi satu video memaparkan taman permainan.

“Ya Allah, kenape aku tak tau cara main ni mase kecik-2 dulu, dah tue baru tau”, tulisnya pada status.

Ha siapa diantara anda pernah main benda ni? Mesti korang ingat ni tempat untuk memanjat kan? Baik mengaku cepat!

Lantas, video perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.

Pada golongan 90-an yang terlepas zaman menikmati taman permainan tu korang bawa lah adik ke, anak saudara atau anak korang sendiri cuba main benda ni di taman permainan dengan cara yang betul okay!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest