Connect with us
Hot Selebriti

Selebriti

Fizo Omar Ada Peminat Nigeria

Hebak sokmo Fizo!

Published

on

Bayangkan anda seorang selebriti, tiba-tiba anda ditegur oleh seseorang dari luar negara menyatakan dia merupakan peminat tegar anda. Apa agaknya perasaan anda ye?

Pelakon dan pengacara popular, Fizo Omar ada berkongsi kejadian ditegur seorang lelaki dari Nigeria yang mengakui peminat nombor satunya.

Siapa sangka lelaki yang dikenali sebagai Kelvin cukup meminati drama Melayu di televisyen dan Fizo adalah idolanya.

Hal itu diceritakan menerusi laman Instagram miliknya pada Jumaat lalu.

View this post on Instagram

Cerita pagi masa pg gym n swimming.suddenly Mr. Kelvin @sirbillykelz from Nigeria approached me, hye Mr Omar im so excited to see u, im ur big fan! . Terkejut plk aku mcm mne dia blh kenal aku kan.rupa nya dia ni dah bertahun stay kat KL n memang kaki layan drama melayu.dia cter siap nangis2 lagi everytime tgk drama.hah kau jgn disangka badan sado dlm hati xde taman yea. . Siap blh cter scene by scene lg setiap drama yg aku berlakon. Tqvm brother kelvin for ur support!. . Dia pun xsabar nak tgk drama #adelleasofea bermula ptg ni di slot #akasia @tv3malaysia @dramasangat

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

Fasih betul jejaka ini bertutur dalam bahasa Melayu. Siap boleh bercerita secara terperinci babak lakonan pelakon drama Adellea Sofia itu.

Hebak sokmo Fizo!

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest