Connect with us
Hot Kool Jam

Viral

Gelagat Ayam ‘Gelecek’ Bola Buat Netizen Terhibur!

Ada tak antara korang yang mempunyai haiwan peliharaan? Mesti lah ada kan!

Published

on

Ada tak antara korang yang mempunyai haiwan peliharaan? Mesti lah ada kan!

Tapi pernah tak korang tengok seekor ayam pandai bermain bola sepak?

Gambar hiasan

Terbaru, menerusi laman Twitter @_qilx rata-rata netizen terkejut dan terhibur apabila beliau berkongsi sebuah video sedang bermain bola sepak bersama seekor ayam.

Menariknya, pandai betul ayam tu ‘menggelecek’ dan kejar bola. Tak percaya? Korang tengok sendiri video ni!

Aduh, comel betul lah! Ayam pun teringin nak main bola.

Lantas, video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut terhibur tatkala melihat video itu.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest