Connect with us
You Da Boss

#PenaHot

Girls! Jom Miliki Muka ‘Glowy’ Di Tahun Baru Ini!

Kalau dah menghampiri tahun baru ni, semua benda kalau boleh kita nak baru.

Published

on

Kalau dah menghampiri tahun baru ni, semua benda kalau boleh kita nak baru. Azam baru, kasut baru, baju baru, stail tudung baru, dan tak lupa juga nak keadaan kulit wajah yang baru!

Kalau sebelum ini, kulit wajah tak berapa nak cantik sangat, inilah masanya untuk lakukan sesuatu supaya bila menjelangnya tahun baru nanti, semua kata kita makin cantik, ahaks!

So, ini adalah petua yang sis nak kongsi dan kita kena sama-sama buat tau.

MINUM AIR SUAM LEPAS BANGUN TIDUR

Ha, ni mesti korang dah dengar banyak kali kan? Tapi mesti korang malas nak buat. Ni sis nak ingatkan sekali lagi sebab amalan minum air suam ini dapat mengekalkan kejelitaan dan buat wajah awet muda.

URUTAN MUKA

Siapa kata urut ni hanya untuk badan sahaja? Korang pun boleh urut muka tanpa perlu berhabis banyak duit pun. Caranya ialah korang letak jari telunjuk bawah dagu lepas tu pusingkan ke bahagian pipi, hidung dan dahi. Barulah muka korang kelihatan lebih anjal.

Untuk tip lain, layari www.dhia.com.my

Penulis: Dhia

 

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest