Connect with us
Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak

Onz

“Bestnye Dapat Mak Mertua Macamni” Walaupun Tak Reti Masak, Sheila Rusly Tetap Sporting Mengajar Elisha Sandha

Fuh macam sedap je menu Chilli Crab yang Elisya masak tu, tapi okay ke tu? Hehe….

Published

on

“Dapat mak mertua yang baik juga adalah satu rezeki. Bukan semua orang dapat rasa”

Betul tak? Bila dapat mak mertua yang baik dan sporting ni boleh diibaratkan seperti dapat cabutan bertuah lah!

Bagi yang mengikuti pelakon dan penerbit terkenal di Malaysia iaitu Sheila Rusly, pasti mengetahui bahawa baru-baru ini beliau baru sahaja menerima ‘bakal menantu’ di mana anak lelakinya, Uzair Haqimy, telah melangsungkan pertunangan bersama pelakon Elisya Sandha pada 31 Januari 2021.

Melihat kepada perhubungan Sheila dan bakal menantunya itu, mereka dilihat sangat akrab sehingga baru-baru ini, penerbit berkenaan siap membuat LIVE memasak bersama pelakon berkenaan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sheila Rusly (@sheilarusly_jspictures)

Menulis di ruangan kapsyen :

“Buli Buli Kitchen

Senang giler!! @elisyasandhaofficial yang tak pandai buat pun jadi..👍🏻
Chilli crab @seafoodathome_byhaq
#seafoodathome_byhaq #airtangansr #instafood #homecooked #cookedwithlove #sentiasabersyukur #alhamdulillah”

Di dalam video berkenaan, Sheila mengajar Elisya cara-cara untuk memasak menu tersebut, siap kena usik sebab Elisya tak tahu nama menu yang hendak dimasaknya itu.

“Ni apa Sya?

“Cili Pes untuk ketam masak cili” ujar Elisya

“Mana ada ketam masak cilik dikkkk, macam mana ni sebut nama juadah pun tak reti?” usik Sheila

Video yang di muat naik berdurasi 7 minit itu turut menerima pelbagai respon dari netizen dan pengikut Sheila yang memuji beliau adalah seorang mertua yang sporting!

Betul lah orang cakap, bila berkahwin bukan bermakna kita berkahwin dengan pasangan kita sahaja, kita juga akan berkahwin dengan seluruh keluarga dia. Kan?

Sumber : Instagram Sheila Rusly

 

 

Baca artikel berkaitan : Maria Tunku Sabri Akui Simpan Rahsia 3 Minggu Sebelum Majlis Pertunangan Bakal Menantu Sheila Rusly

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest