Connect with us
Selamat Hari Raya

Selebriti

“Ikut Bapak!” Baru Berusia Setahun, Anak Bongsu Aeril Zafrel Pun Pandai Main TikTok

Memang sebijik macam ayahnya, pantang nampak kamera terus berjoget ya.

Published

on

Kata orang mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi?

Logik juga kalau kita katakan bahawa anak bongsu pelakon Aeril Zafrel sememangnya mengikut jejaknya yang pandai berjoget di aplikasi TikTok!

Menerusi video yang dimuat naik di laman Instagram anaknya iaitu Ayya Soffya, jelas kelihatan si kecil itu sudah pandai menari mengikut rentak muzik sambil diikuti kakaknya iaitu Hayla Adzkiya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aya Soffya (@ayyasoffya)

Walaupun baru sahaja berusia setahun tetapi Ayya seperti sudah biasa beraksi di hadapan lensa kamera.

Ini mesti selalu tengok ayahnya tu buat TikTok setiap hari, sebab tu nampak pro je bila menari kan?

Lebih melucukan apabila ramai pengikutnya turut bersetuju bahawa Ayya mengikut jejak Aeril memandangkan bapanya itu merupakan ‘Mr. President TikTok Malaysia’.

Dalam masa yang sama, mereka turut teruja melihat kecomelan yang dimiliki oleh anak pasangan selebriti itu.

Semoga Hayla dan Ayya akan membesar menjadi anak yang solehah dan mendengar kata kedua ibu bapanya.

Lepasni boleh lah join ayahnya main TikTok kan?

Sumber foto dan video: Instagram Ayya Soffya dan Aeril Zafrel

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest