Connect with us

Update

“Soon Nak Kahwin Ke?” Caption Simple Kamal Adli Jadi Tanda Tanya, Majlis Dah Dekat Ke Tu?

Soon berumah tangga pun apa salahnya, tunggu masa je tu kan!

Published

on

Kata orang setiap gambar pasti ada maksudnya, tapi adakah benar juga setiap caption turut ada maksud yang tersendiri?

Pelakon Kamal Adli nampaknya seperti memberi bayangan kepada para pengikutnya tetapi bayangan apakah yang dimaksudkan itu masih lagi menjadi tanda tanya.

Kamal ada memuat naik foto baharu di laman Instagram miliknya berserta caption yang sangat simple tapi penuh makna dan tanda tanya.

Tanda tanya pertama ialah sama ada Kamal ‘soon’ bakal menamatkan zaman bujang atau ‘soon’ akan muncul dengan drama baharu?

Maklum lah sekarang ini kan musim ramai selebriti mendirikan rumah tangga, mana tahu Kamal dan Uqasha pun akan ikut jejak juga ke?

Rata-rata peminatnya masing-masing mempunyai andaian sendiri iaitu Kamal bakal muncul dengan drama baharu serta majlisnya bersama dengan Uqasha semakin menghampiri.

Untuk makluman, pasangan ini dikatakan bakal mendirikan rumah tangga selepas Aidilfitri ini dan difahamkan juga semua persiapan sedang dilakukan oleh kedua-dua pihak.

Kita tunggu sahaja berita baik daripada Kamal dan Uqasha ya, tak sabar ni nak tengok mereka naik pelamin kahwin betul-betul!

Baca juga artikel sebelum ini:

Rakan ‘Bocor Rahsia’, Uqasha Senrose Dan Kamal Adli Dah Mula Buat Persiapan Majlis Kahwin

Bakal Nikah Lepas Aidilfitri, Uqasha Senrose Serahkan Urusan Kahwin Pada Kamal Adli

Sumber foto: Instagram Kamal Adli

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest