Connect with us
Duit Dari Kayangan

Sosial

Kejadian Aneh ‘Hantu’ Ditembak Mati

Published

on



Sekali baca tajuk je mesti korang dah pelik kan macam mana lah hantu boleh kena tembak sampai mati. Nama pun hantu, dah tentu lah sejenis makhluk ghaib. Tapi sebelum korang kecam, baik korang baca dulu sebab kejadian ni memang benar-benar berlaku. Kejadian aneh ini berlaku sekitar bulan Januari tahun 1804 di sebuah daerah bernama Hammersmith, terletak di Kota London, England. Pada masa itu,…

Klik sini untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Facebook

Advertisement

Latest