Connect with us
Hot Kool Jam

Viral

Lapar Punya Pasal, Selipar Pun Nampak Macam Jagung Bakar!

Bila tengah bulan puasa ni tekak mesti kering, muka lesu, otak pun kadang-kadang melayang terbayang makanan betul tak?

Published

on

Bila tengah bulan puasa ni tekak mesti kering, muka lesu, otak pun kadang-kadang melayang terbayang makanan betul tak?

Terbaru, menerusi laman Twitter @jaiii028 rata-rata netizen terhibur melihat satu foto yang dimuat naik.

“Semalam nampak lain harini nampak lain,” tulisnya pada status.

Aduh, tinggi betul imaginasi pemilik akaun twitter ni kan?

Memang sama lah rupa selipar tu dengan jagung bakar. Terasa lapar pula perut ni!

Korang jangan tengok lama-lama jagung tu ye, makruh puasa nanti.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest