Connect with us
Projek Radio

Sosial

Nak Bercuti? – Ini Sedikit Tips Melancong Semasa PKPP

Published

on



Bila dah nak masuk bulan Julai ni, mesti korang yang rajin melancong ni dah ada plan nak melancong ke mana kan? Yelah dari bulan Mac hari tu terpaksa ikut Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan mungkin ada planning melancong yang lain masa tu terpaksa dibatalkan atas sebab keselamatan diri. Sekarang kita pun dah memasuki fasa pemulihan dan berharap tak akan ada lagi kes-kes aktif COVID-19 dalam…

Klik sini untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest