Connect with us
Hot Kool Jam

Viral

“Nak Kawen Dengan Siapa Ni”- 3 Orang ‘Ain’ Buat Majlis Kahwin Serentak Bikin Berdekah!

Mungkin lepas ni ada lagu ‘Ain’ pula?

Published

on

Kat Malaysia ni bila ada majlis kahwin, memang sinonim dengan papan tanda atau bunga manggar untuk menunjukkan lokasi ke rumah si pengantin.

 

Apa yang kelakarnya kes kali ini, apabila tular satu papan tanda dengan tiga nama pengantin yang sama, hari yang sama serta lokasi yang berhampiran.

Kejadian diceritakan oleh @Asrafiskandar5 menerusi laman Twitter miliknya.

Ha sudah, Ain pula memang antara nama yang popular dimiliki gadis-gadis Melayu kat Malaysia ni kan!

Kalau tetamu yang tak berapa tahu nama pasangan kenalan mereka tu mesti boleh tersilap jalan dan jadi keliru.

Lantas, foto yang dikongsikan mengundang pelbagai reaksi serta komen melucukan daripada netizen.

Korang ada pengalaman lebih kurang sama macam ni tak? Komen di bawah.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest