#PenaHot

Zul Ariffin Enggan Sorok Soal Kahwin

Pelakon berbadan sasa, Zul Ariffin mendedahkan dia tidak akan menyembunyikan soal statusnya apabila bakal mendirikan rumah tangga tidak lama lagi. 

#PenaHot

Dari Pengacara Ke Pelakon, Uyaina Arshad Digelar Anak Emas?

Setiap tawaran datang bersama kepercayaan yang harus disempurnakan dengan sebaik mungkin.

#PenaHot

Farid Kamil, Diana Danielle Berpisah???

Siapa yang tak kenal dengan pengarah dan pelakon terkenal, Datuk Farid Kamil kan?

#PenaHot

Suka Tidur Meniarap? Jaga-Jaga!

Siapa suka baring meniarap?

#PenaHot

Netizen Kagum Keberanian Mira Filzah Skydiving

Pelakon jelita Mira Filzah sememangnya sering dilihat sebagai selebriti yang ayu, lemah lembut menerusi kaca televisyen.

#PenaHot

Punca: Kenapa Lelaki Dewasa Suka Kumpul Mainan?

Tak kisah la apa mainan pun, termasuklah kereta Hot Wheels ke, figura Star Wars ke, Marvel ke, Tamiya ke, Pokemon ke, korang namakan je apa-apa mainan, mesti ada lelaki dalam kalangan kawan-kawan korang ada hobi mengumpul barang mainan.

#PenaHot

Bella Astillah Pelik Foto Suami Cium Anak Dikecam

Baru-baru ini, penyanyi dan pelakon Bella Astillah memuat naik foto suaminya, Aliff Aziz bersama anak mereka, Ayden di laman Instagram. 

#PenaHot

Eyra Hazali Berhijab. Ini Sebabnya

Isnin lalu, pelakon muda, Eyra Hazali membulatkan hati untuk berhijab

#PenaHot

Siti Nurhaliza Sedia Timang Cahaya Mata Kedua, Tapi…

Siti beri bayangan mahu timang cahaya mata kedua, tetapi ia mungkin hanya akan terlaksana selepas selesai konsert jelajah.

#PenaHot

Pilihan Ideal Penyedut Minuman Yang “Mesra Alam”

BERMULA 1 Januari lalu, larangan menggunakan penyedut minuman plastik telah dikuatkuasakan oleh Kementerian Wilayah Persekutuan di Kuala Lumpur, Putrajaya dan Labuan.

#PenaHot

Koleksi Parodi Si Nopal Oleh Artis-Artis Malaysia

Siapa yang mula terpengaruh dengan lagi Si Nopal dua tiga hari ini?

#PenaHot

Sekitar Majlis Ulangtahun Haneesya, Peminat Tak Ketinggalan Tinggalkan Nasihat

Walaupun terpaksa berhadapan dengan kecaman pelbagai pihak diawal pembabitannya dalam industri seni tanah air, model Haneesya Hanee masih tidak berputus asa dan berusaha sedaya upaya untuk menebus kesilapannya yang lalu.

#PenaHot

Mak Tiri Kejam Macam Mak Cinderella, Wujud Ke?

Haih! Mak tiri ni semua sama je macam dalam cerita Cinderella dengan drama-drama melayu pukul 7 petang tu, menyakitkan hati!

#PenaHot

“Menyanyi Macam Tercekik Sudu!”- Che Ta Sindir Pereka Fesyen Mana Tu?

Che Ta menyarankan agar pereka fesyen itu tidak meneruskan niat menjadi penyanyi jika tidak mempunyai bakat.

#PenaHot

Neelofa Setuju, Terhibur Dengan Parodi Jihan Muse

Cakap pasal parodi je, mesti ramai dah tahu siapa ratu disebalik video-video kelakar yang tular menerusi laman sosial kan?