Connect with us
Hot Kool Jam

Sarancak

Sembang Belakang : Jangan Biarkan Anak Tak Dijaga!

Topik Sembang Belakang kalini memang bermanfaat! Kalini GPH dengan Sarancak borak pasal macam mana pentingnya untuk kita semua jaga anak anak kita. Kalau korang sebagai parents, sangat penting tau untuk korang jaga keselamatan anak anak korang, jangan sampai mereka terabai. Sebab sekarang ni terlalu banyak sangat kes-kes yang melibatkan kanak-kanak, contohnya macam kes pedophile. Bukan tu je guys, kes jual organ pun dari dulu lagi banyak dah jadi kan. Jadi, bukan je ibu bapa, tapi kita sebagai orang awam ni kena alert dengan apa yang terjadi di sekeliling kita!

Published

on

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest