Connect with us
Hot Kool Jam

Lunaria

Suka Gosok Mata? Haa Jaga-Jaga #Lunagirls!

Selalunya kita takut ada mata panda, atau lingkaran hitam bawah mata.

Published

on

Selalunya kita takut ada mata panda, atau lingkaran hitam bawah mata.. Big nountuk kita! Tapi korang pernah risau tak tentang kesihatan dan penjagaan mata? Haa! Jadi jangan lakukan beberapa perkara ni, kalau sayang mata korang.. Biar mata ‘panda’, jangan …….

SUKA GOSOK MATA 

Eii! Geramkan kalau mata gatal ni.. rasa nak ‘basuh biji mata tu! Gatal mata memang merimaskan girls.. Tapi #Lunagirls sebenarnya menggosok mata boleh menjejaskan pengaliran darah dalam urat tau! Sebab itu lepas gosok mata, mata korang akan pedih dan kemerahan.. Lagi pun, tangan kita bukan bersih sangat girls! Huhu!

CABUT BULU MATA 

Ouch! Memang bunyi macam pelik tapi ada je orang yang buat tau! Ada yang sengaja dan tidak sengaja.. LUNARIA tidak galakkan untuk korang mencabut bulu mata kerana ia boleh menyebabkan mata korang terdedah dengan habuk dan bakteria!

Ketahui lebih lanjut dengan klik sini.

Penulis: Lunaria

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest