Connect with us
alt_img

Inspirasi

Unik! Tabung Ini Tarik Minat Netizen Untuk Menabung

Bila bab nak menyimpan duit, mesti ramai yang rasa susah dan suka lengah-lengahkan masa kan?

Published

on

Bila bab nak menyimpan duit, mesti ramai yang rasa susah dan suka lengah-lengahkan masa kan?

Ye lah, nampak je duit depan mata terus nak shopping itu ini sampai terlupa nak menyimpan sikit untuk waktu kecemasan.

Terbaru menerusi laman Instagram @kini.viral, ada satu cara yang mungkin berkesan buat korang yang rasa ‘liat’ sangat nak menabung tu!

View this post on Instagram

Dapt tabung mcm ni mesti rajin nak menabung. Nak dpt tabung ni mesti kena rajin menabung. Takde tabung ni mesti tak rajin nak menabung. Hmm 😬

A post shared by IG Viral No.1 di Malaysia (@kini.viral) on

Ha…ramai netizen yang tertarik dan terus bersemangat nak menabung selepas tonton video ini.

Katanya, tabung elektronik  ini ada dijual.

Tetapi sebenarnya, menabung cara manual akan buat korang rasa lebih puas dan menghargai diri sendiri di atas penat lelah korang menabung selama ini. Betul tak?

Tak percaya? Apa kata korang start menabung dari sekarang!

Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Latest